lletras

***Bloc adherit al Centre d'Estudis Lillet (CEL)***

Diumenge de Rams

 Els germans Gómez Gavino: Hermenegildo, Pedro, Mariana i Ramon.
La Montserrat Arnau, de Cal Solà.
La Montserrat Arnau, de Cal Solà.
El Josep Barnola, la Montserrat Arnau i la petita Maribel Canudas.
El Josep Barnola.
Les germanes Maribel i Joana Canudas.
La Maribel Canudas.
El Jaime Romero Robles.
La Paquita Espinosa Molina amb el seu germà i la mare. Any 1952.
La Rosina Simon Tomás. Any 1951.
La Rosina Simon Tomàs amb el seu cosí Ramón Casas. Any 1954.
Els germans Susana i Bernardí Casals. Any 1960.
L'Aurora Moreno amb el seu fill Andreu i L'Elisa Pons amb la seva filla Aurora. Any 1953.
La familia Zapata Ortega. Principis dels anys 60.
Les germanes Zapata Ortega: Mercè, Carmen i Nati, a la font de Sant Roc de les Coromines. Any 1962.
El meu germà Eugeni, la iaia Pilar, el meu germà Carles i jo. Any 1968.
La Loli Martinez Vergara i la seva cosina Consuelo Martinez Molina.
 La Rosina Simon Tomàs amb el seu fill Jordi i l'Antonia Carrillo amb la seva filla Marta. Any 1973.
La meva tieta Conchi Moral amb la seva mare, Jacinta, i la germana petita, Sara.
Les germanes Antonia i Paqui Vilchez.
La Montse Camprubí.
Els meus tiets Mariano i Paqui, amb la Montse i el Jordi.
La meva tieta, Paqui Moral, i els meus cosins Montse i Jordi.
Els meus tiets Mariano i Paqui, amb la Montse i el Jordi.
La Josefina Orriols Canal, amb la seva mare, Teresa, i l'avia Lourdes Escarré. Manresa. Any 1952.
Les germanes Marin Márquez. Any 1963.
La Falgàs Pajerols amb la seva mare.
La Falgàs amb els seus fills: Rosendo, Jordi i Carlos Aragonés Pagerols. Anys 80.
L'Elvira Ruiz amb la seva filla Falgàs Francàs i les netes Gloria i Falgàs.
La Falgàs Francàs.
LaFalgàs Francàs (esquerra), amb la seva germana Mª Angels.
La Maria Marginet amb les seves nebodes, Lourdes i Mª Dolors Sánchez Marginet. Any 1968.
La Maria Marginet amb la seva germana i nebodes. Any 1968.
La Paqui Arroyo.
La Paqui Arroyo.
L'Alicia Cortés, Mireia Pujals i Bernat Cortés. Any 1979.
Els germans Alsina Guixé: Josep Mª, Susanna i Mª Falgars. Finals dels anys 50.
L'Eloy Perea Garrote, a l'esquerra, amb els seus germans, al Carrer Vell.
Els germans Josefina i Joan Cirera Espelt. Meitat dels anys 50.
Els germans Cabana al cantó de les Coromines.
La Bibi Fernández. Anys 90.
Els germans Falgàs i Francesc Climent.
El Baltasar Perarnau Puig. Mitjans dels anys 50.
Les germanes Falgàs i Mª Angels Francàs Ruiz.
L'Elvira Ruiz amb les seves filles Falgàs i Mº Angels.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Deixa el teu comentari